توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 
توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 

توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 

مختار امیری گفت: در راستای اجرای طرح توزیع نان صلواتی، تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان تافتون و محلی بسته بندی شده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.
شناسه خبر : 1055082 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۰۷

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان در تداوم رزمایش مواسات و همدلی اجرای طرح توزیع نان صلواتی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج افزود: در همین راستا تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان تافتون و محلی بسته بندی شده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.


وی بیان کرد: طرح توزیع نان صلواتی از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت بچه های مسجد و با همکاری صندوق کار آفرین امید قلعه گنج و یک فرد خیر گمنام آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.


امیری ابراز کرد: اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است که با هدف اطعام ایتام و نیازمندان روزه دار در حال اجرا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج اضافه کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح ۳۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان و ایتام تحویل شده است.

 
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم لیالی قدر است که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


امیری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را از اولویت برنامه های کانون برشمرد و ادامه داد: هم زمان با روز جهانی قدس پویش نقاشی با محوریت آزادی قدس شریف اجرا شده و همچنین مقابل درب مسجد پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای قدس تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شد.


وی در خاتمه یادآور شد: جزء خوانی قرآن کریم، بیان احکام و انتشار ادعیه های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی از سایر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است.
 

پایان پیام/ 586